.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه رئیس پلیس نظارت بر اماکن مازندران به مسافران نوروزی

گشت های ویژه نوروزی اماکن انتظامی در سطح استان، در حال بازدید و نظارت از بازارها، اماکن عمومی، مراکز اقامتی و تفرجگاه ها بوده و این روند تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.

به گزارش بلاغ، سرهنگ صفدر اسلامی در گفت و گو با مازنداصناف، ضمن عرض خیرمقدم به مسافران نوروزی و گردشگران به استان مازندران، از آنان خواست تا رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی را در اماکن رفاهی، مراکز اقامتی،تفرجگاه ها، پارکها و سواحل رعایت کنند.

وی افرود: مسافران نوروزی می توانند در صورت هرگونه تخلف یا جرم از سوی واحدهای صنفی، اقامتی و پذیرایی، مراتب را از طریق شماره تماس های 2183276 011 - 2183171 011 و یا پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مازندران در پایان با تاکید بر آنکه تمامی ادارات نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مراجعان می باشند؛ خاطرنشان کرد: گشت های ویژه نوروزی اماکن انتظامی در سطح استان، در حال بازدید و نظارت از بازارها، اماکن عمومی، مراکز اقامتی و تفرجگاه ها بوده و این روند تا پایان تعطیلات نیز ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.